Het begin is gemaakt...! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Laura Vonk - WaarBenJij.nu Het begin is gemaakt...! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Laura Vonk - WaarBenJij.nu

Het begin is gemaakt...!

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Halloww!!! :-)

Daar ben ik nog een keertje. En nog een keertje voor de basisschool van Gun in Mae Chaem!
Allereerst wil ik iedereen ontzettend bedanken die een donatie over hebben gemaakt! Geweldig bedankt!!

Maar we zijn er nog niet...Ik weet dat December een ongelofelijk dure maand is. En misschien denk je… “ik wil wel iets doneren maar wat en hoeveel”. Hierbij mijn antwoord. “Wij zijn al heel blij met 3 euro!”
Voor 3 euro kunnen wij voor alle kinderen een potlood kopen of een gum. Met nog iets meer kunnen wij posters aanschaffen voor in de school. (ze geven hier heel veel les door middel van informatie posters die in de klas hangen).
Dus met een paar euro's kunnen wij hier al heel veel kindjes gelukkig maken. Elke euro is welkom en gaat goed besteed worden.
Wij gaan daar binnenkort 32 kinderen (17 jongens en 15 meisjes) weer heel gelukkig maken!

Wat gaat er nu gebeuren. Thaise vrienden hebben een project opgezet, zodat er vanuit hier ook meer sponsoring komt. Momenteel betekend dit dat er heel wat papier werk in orde gemaakt moet worden. Ja ja, ook in Thailand kennen ze papierwerk, en vooral met heel veel stempeltjes van allerlei organisaties.
We hopen dat we in februari, uiterlijk maart, actie kunnen gaan ondernemen. Tot die tijd is het zoveel mogelijk bij elkaar verzamelen. Daarna inventariseren wat we hebben, en waar we het beste mee kunnen helpen. En dan gaan we het allemaal uitvoeren!

Voor veiligheidsredenen wil ik hier niet mijn rekeningnummer vermelden. Dus als je graag wilt doneren stuur me een mailtje laura_vonk@hotmail (of via facebook).

Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs.. Laura en Gun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Laura

Actief sinds 28 Dec. 2009
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 23807

Voorgaande reizen:

26 Januari 2010 - 31 Juli 2010

Op naar Thailand...

01 April 2012 - 30 November -0001

Wonen en Werken in Thailand

Landen bezocht: